loading...
سایت خبری هیوا مجیدی
هیوا مجیدی بازدید : 33 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

خیران سقزی،درمانگاه تخصصی وشبانه روزی،مسكن برای محرومین و مركز بهداشت خواهند ساخت

 

به گزارش کوشا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سقز:

فخری در جمع تعدادی از خیران ،گفت: پیشگام بودن مردم شهرستان سقز در امور خیر، به واسطه پیشینه ارزشمند ، تاریخی و اصالت این مردمان است

نشست جمعی از خیران با فرماندار شهرستان سقز ونماینده مردم شهرستانهای سقز وبانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.در این نشست، جمعی از خیران برای ساخت درمانگاه تخصصی وشبانه روزی،مسكن برای محرومین و مركز بهداشت در شهر سقز اعلام آمادگی نمودند.

در این نشست كه در دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مهندس نادر فخری ، با تقدیر از نیک اندیشی مردم شهرستان سقز گفت: پیشگام بودن مردم شهرستان سقز در امور خیر، به واسطه پیشینه ارزشمند ، تاریخی و اصالت این مردمان است

خیران سقزی،درمانگاه تخصصی وشبانه روزی،مسكن برای محرومین و مركز بهداشت خواهند ساخت

فخری در جمع تعدادی از خیران ،گفت: پیشگام بودن مردم شهرستان سقز در امور خیر، به واسطه پیشینه ارزشمند ، تاریخی و اصالت این مردمان است.

نشست جمعی از خیران با فرماندار شهرستان سقز ونماینده مردم شهرستانهای سقز وبانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.در این نشست، جمعی از خیران برای ساخت درمانگاه تخصصی وشبانه روزی،مسكن برای محرومین و مركز بهداشت در شهر سقز اعلام آمادگی نمودند.

در این نشست كه در دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مهندس نادر فخری ، با تقدیر از نیک اندیشی مردم شهرستان سقز گفت: پیشگام بودن مردم شهرستان سقز در امور خیر، به واسطه پیشینه ارزشمند ، تاریخی و اصالت این مردمان است.

نادر فخری با اشاره به كمكهای خیران به نهادهای خیریه شهرستان از جمله كمیته امداد حضرت امام (ره) ،ستاد دیه وسایر نهادهای خیریه اظهار داشت:امسال در جشن گلریزان خیران شهرستان سقز 650 میلیون ریال به ستاد دیه کمک کردند که این مبلغ در سال گذشته 185 میلیون ریال بود.

فخری اضافه نمود: دستان سخاوتمند افراد خیر و نیک اندیش، در شهرستان سقز همواره التیام بخش قلب های مادران ، پدران ، کودکان و خانواده های بسیاری بوده و این اقدامات حسنه و خداپسندانه را باید ارج نهاد.

وی از اقدامات خیرین در خصوص راه اندازی،مدیریت وحمایت مجموعه سرای سالمندان و مركز نگهداری كودكان بی سرپرست،اقدامات خیرین حوزه آموزش وپرورش وسلامت تشكر نمود وبیان داشت: در دنیایی که رفاه طلبی همواره انسان ها را تهدید می کند، انسان های شریف و وارسته ای هستند که بخشی از ماحصل تلاش و زحمت خود را خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی ،‌ تقدیم می کنند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیتهای خیرخواهانه ادامه داد:آنچه ارزش انسانی و وجه اخلاقی هرگونه فعالیت خیرخواهانه وخداپسندانه را از سایر موارد متمایز می سازد علاوه بر عنصر اختیار واراده،قصد ونیت الهی در انجام این گونه فعالیتها واقدامات انسانی است.

در این نشست،مهندس محسن بیگلری ،نماینده مردم شهرستانهای سقز وبانه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به سابقه دیرینه مردم شهرستان سقز در امور خیریه، از نیات خداپسندانه خیرین تشكر نمود وافزود:خیران سقزی در راستای توسعه وآبادانی شهرستان منشا خدمات فراوانی بوده اند.

محسن بیگلری در این نشست با بیان اینكه ، امروز تمامی مسئولان مردم دار ومردم دوست شهرستان سقز، همدل،همراه،متعهدانه و دلسوز ، صادقانه تلاش وخدمت و به جد در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می نمایند افزود: تلاش شما خیران روند توسعه را در شهرستان شتاب خواهد بخشید.

در این نشست دكتر فیض اله گلكار،مدیر شبكه بهداشت ودرمان شهرستان سقز نیز با اشاره به ظرفیت موجود امكانات بهداشت ودرمان شهرستان، اظهار امیدواری نمود تا با اتمام بیمارستان 160 تختخوابی وكارهای در دست ساخت توسط خیران تحول مناسبی در حوزه بهداشت ودرمان صورت گیرد.

گفتنی است درمانگاه تخصصی وشبانه روزی در زمینی به مساحت 1500 متر مربع شامل آزمایشگاه،پزشك عمومی وتخصصی،داروخانه،تزریقات وپانسمان ورادیولوژی خواهد بود/

 

*هرگونه بهره برداری از این خبر فقط با ذکر منبع مجاز است*                                                               

kusha.rozblog.com                                                                                           

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 367
  • بازدید کلی : 6,430